Monday, June 16, 2008

Mintak maaf rakan2

Assalamualaikum rakan2 sekalian.. Di harapkan anda semua dalam keadaan sihat walafiat.. Aku memohon maaf kerana sudah agak lama aku tidak update blog aku.

Untuk pengetahuan anda semua, selama 2 minggu ketiadaan aku di YM dan juga blog, adalah di sebabkan kerana aku di tugaskan oleh SV aku untuk bertugas di Petaling Jaya, bagi menggantikan salah seorang staf di sana yang bercuti kahwin.

Di sana aku langsung tidak berpeluang untuk rilek2 atau rehat2 seperti Kg Baru ni. Di sana, aku di push, push, push dan push untuk membuat kerja2 yang di tinggal kan oleh staf yang bercuti. Macam2 kerenah orang yang aku terpakse layan di sana. Dan macam2 jugalah layanan orang terhadap aku. Ada yang melayan aku baik, ada yang kasar, ada yang manje2, ade yang kurang ajar dengan aku.

Hehe sebenarnya bekerja di Automall PJ amat memberi kesan yang mendalam kepada aku, baik dari segi kemahiran berkomunkasi dan kemahiran teknikal aku sendiri. Kini aku sudah kembali ke Kg Baru, dan bermulalah kembali sesi 'rehat dalam aircond'...

1 comment:

Azhar85 said...

Fairus..x perlu minta maaf bro sbb...hg x bersalah..standard aa kerja bawah org...

-azhar@ja'a-