Tuesday, May 18, 2010

Follower

kwn2 sume..aku baru tau apa itu follower (keh keh sory)..dan hari ni aku berasa cukup bangga apabila aku dapat tau aku ada follower.....Masihkah anda ingat Khairul Azhar DDC 36 atau lebih dikenali sebagai Ja'a / Ca'a / Venom / Lumpuh..beliau menjadi org pertama yg 'follow' blog aku yg tak berpenghuni selama 2 taun ni..aku rasa sungguh terharu dgn sumbangan Ja'a..tak sangka Ja'a walaupun diherdik kaw2 selama 5 taun oleh aku tapi masih menjadi sahabat karib aku....Tengkiu Ja'a.....blog pedang hang akan ku follow

5 comments:

Azhar85 said...

salam..

hg mmg siott...aku dah kena sindiran pedas dari hg selama 3 tahun...dah la wei..dah jadi tutor pown..nak buat lawak lagi..hahahahahahahahaha.. :P

p/s: xpayah la detail sgt..aku dimamah usia nnt..huhu

efanina said...

aku juga msh ingt pd ja'a...yg putih2...yg chubby2 tu kn?? hihi

pEyUs rAmLaN said...

ja'a mana lagi..ja'a sorg tu jaaaaaaaaaaa...aku dulu compete kecabian dgn dia la

efanina said...

muahaha...aku hingat..yee aku masih hingat...

Azhar85 said...

wei lecturer...hg mcm mana..best x jadi lecturer..mesti bdk bdk hg tense dgn hg...

p/s: hg jgn jadi mcm lec hussien lempoyang sudahh..atau lec syed..kalau kamu x bole masuk UTM sy bole tolong..tolong gelakkan kamu..hahahahahaha