Friday, June 4, 2010

Hari Sabtu yg bosaaaan..

Ya mmg bosan gila...umah yg dulu kecoh dgn 2 org bujang skang ni sunyi sepi..biasanya sabtu aku gi mkn KFC tak pun Kapitan dgn arap..tp mamat tu takde so aku tak tau apa nak buat..nak pi mkn lua sorg2 pun rasa mcm haram je feelingnye..tak mkn kang kebulor plak..haih mkn pun susah!!ape susahnye?!!mkn aje la!eeeeeeeeeeeeii...tension betoi laaa...teman la aku mkn woi

4 comments:

- Ms. Izyan - said...

ciannye..arab takde....sunyi..
ari2 ko mkn cmne peyus.?

pEyUs rAmLaN said...

ari2 aku tapow bwk blk umah sambil tgk tv..itu lah penghibur yg plg best setakat ni..pasni arap dah blk aku tak kesunyian lg . . . hooray!

efanina said...

beb...ko kene tag

pEyUs rAmLaN said...

tag tu apa long?aku tak taw laaa..aku masih baru dlm bidang ini..