Sunday, June 13, 2010

Hari yg bahagia . . .

Yahu yahu..apa kabor kwn2 sume?ini hari, hari isnin dan aku bercoti pd hari yg mulia ini..walau bgmanapun mlm ni aku akan blk semula ke Penang kerna esoknya aku bekerja spt biasa..papehal pun aku berasa begitu seronok kerna pada hari ni aku menikmati sesuatu yg selame ni tak penah aku pikirkan di kepale otak aku ini......

pergi ke mcD, bwk kete sendiri, dan online plak tu..hah, nak haraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam....selama ni aku duk tgk je org buat lagu tu...bwk laptop pi mcD, bwk pmpn dan bergedik2 berdua2 sambil online..ceh..tp utk diri aku sendiri tak penah terpikir aku akan menikmati something yg mcm tu.....

bila da keje, mcm2 bende leh wat kan..money is very powerful..and only money can save Perak FA from relegation in the Super League..haraaaaaaaaaaaaaaamm..pasai apa masuk topik bola plak...melalut betuuuuuuuuii...gila betui hangpa ni...pasai apa plak hangpa kena gila plak........tolong aku dah melalut wooooooi..

3 comments:

- Ms. Izyan - said...

hahaha~ aku antara awek yg tergedik2 tu.. :P
tp penah skali je lepak memori corner (kat melati, gombak) smbil nengok bf (skg suami) wt kan PSM! hahahaha~ mcD tak besh r..~

lain2..tergedik2 d library-tujuan: wt kad kawen+PSM!! :P

Anonymous said...

ngaaaaaaaaa....

Azhar85 said...

hg bahagia ka wei..hg mmg dr dulu bahagia...hahahaha

P/S: duk Penang x bagitau..hahaha..wei makan nasi kandaq hari hari apa...hahaha